En Son Filmler :

Aşkım Benim - Bel Ami full İzle (2012) Türkçe Altyazılı

Tags: Aşkım Benim - Bel Ami full İzle (2012) Türkçe Altyazılı, Aşkım Benim - Bel Ami izle, Aşkım Benim - Bel Ami full izle,Aşkım Benim - Bel Ami indirmeden izle, Aşkım Benim - Bel Ami hd izle
Film Hakkında Bilgiler


Yönetmen:Declan Donnellan | Nick Ormerod
Ülke: İngiltere, Fransa, İtalya
Tür: Dram
Rating:5.5 (3,156 Oy)
5.0 (F:12 R:19)
Vizyon Tarihi:17 Şubat 2012(Almanya)
Süre:102 dakika
Dil:İngilizce
Senaryo:Guy de Maupassant | Rachel Bennette
Müzik:Lakshman Joseph De Saram | Rachel Portman
Görüntü Yönetmeni:Stefano Falivene
Yapımcılar:Laurie Borg | Simon Fuller | Ceri Hughes

Konusu 19. yüzyılda geçen "Bel Ami", Guy De Maupassant’ın aynı adlı romanından beyazperdeye uyarlandı. Pattinson’ın canlandırdığı "George Duroy" isimli karakter üzerine kurulu olan film, bu genç gazetecinin Paris’te çok etkili ve güzel bir kadınla kurduğu ilişki ve acımasızlığı sayesinde şöhret basamaklarını birer birer çıkarak kentin en güçlü adamı haline gelmesinin öyküsünü işliyor.

Film, Thurman’ın, Duroy’un bir arkadaşının eşiyken onunla ilişki kurması ve aksanını düzeltmesine yardımcı olmasıyla başlıyor. Sosyetenin gözbebeği olan bu güçlü kadın daha sonra hayatını Duroy ile birleştiriyor. Filmde, Kristin Scott Thomas gazeteci Duroy’a aşık olan sosyeteden bir kadını, Christina Ricci ise hafif meşrep genç bir ev kadınını canlandırıyor. 




VİDEOYU İZLEMEK İÇİN DNS AYARLARINIZI (Tavsiye: 8-8-8-8 -- 8-8-4-4) DEĞİŞTİRMENİZ GEREKMEKTEDİR

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Copyright © 2014. Film İzle, HD Film izle, Bedava Film izle - All Rights Reserved
Template Created by Film izle Published by Full film izle
Proudly powered by Blogger